Ważna informacja dotycząca kontaktu telefonicznego. Bardzo prosimy dzwonić na numer komórkowy 530-195-854. Numer stacjonarny chwilowo nie działa.
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

J. ANGIELSKI-EDUKACJA ZDALNA OD 29.03.21r. DO 02.04.21r. DLA WSZYSTKICH GRUP WIEKOWYCH

29.03.2021r. TEMAT : Easter – vocabulary.

 

  1. Rodzic powtarza z dzieckiem kolory i liczby. 
  2. Rodzic śpiewa z dzieckiem piosenkę o świętach.  

The Easter song

I’m the Easter bunny! – Jestem króliczkiem wielkanocnym!

(przyłóż dłonie do głowy, imitując uszy królika)

I’m the Easter bunny!

I’ve got Easter eggs! – Mam pisanki!

(udawaj, że jesz pisankę)

Yummy, yummy, yummy! – Mniam, mniam...

(pomasuj brzuszek)

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

 (policz na palcach)

30.03.2021 r. TEMAT: Egg hunt. 

 

  1. Powtórzcie z dzieckiem piosenkę z poprzedniej lekcji.
  2. Polowanie na pisanki

Wybierz i pokaż dziecku kilka pisanek (mogą to też być np. czekoladowe jajka niespodzianki). Następnie poproś dziecko, by zamknęło oczy. Schowaj jedną z pisanek gdzieś w pokoju i pozwól dziecku otworzyć oczy. Zapytaj‘Where’s the egg?’ (‘Gdzie jest jajko/pisanka?’). Dziecko powinno zacząć szukać – jeśli idzie w dobrym kierunku, mów ‘Hot!’ (‘Gorąco’), jeśli w innym, mów ‘Cold!’ (‘Zimno’), aż dziecko znajdzie jajko – zachęć je, by wtedy powiedziało ‘Here!’ (‘Tutaj’). Następnie zamieńcie się rolami – niech dziecko schowa pisankę, ty zaś jej szukaj.

 

31.03.2021 r. TEMAT: Easter eggs.

 

  • Kolorowe pisanki

 

Do tej zabawy będą potrzebne pisanki – po kilka w tym samym (znanym dziecku) kolorze, lub też ‘niby-pisanki’ wycięte z papieru i pokolorowane tak, by było od jednego do pięciu jajek każdego koloru. Przemieszaj pisanki i poproś dziecko, by pogrupowało je (np. ‘Find green eggs’ – ‘Znajdź zielone pisanki’), a gdy wszystkie będą leżały w grupach, by je głośno policzyło (np. ‘Count the green eggs’ – ‘Policz zielone pisanki’).

 

  • Do środka i na zewnątrz

 

Put … in                                      put yn                                 Włoż …

Take … out                                tejk aut                               Wyjmij …

 

Weź po jednej pisance w znanych dziecku kolorach oraz wielkanocny koszyczek lub jakikolwiek inny pojemnik. Proś dziecko, by wkładało i wyjmowało jajka, zmieniając kolejność akcji i kolorów pisanek, np. ‘Put the red egg in, put the green egg in, put the yellow egg, take the green egg out, put the blue egg in, take the yellow egg out…’ itd.

 

01.04.2021 r. TEMAT: Easter – worksheet. 

 

Daj dziecku kartę pracy ( rev_easter– patrz załącznik).  Obrazek przedstawia łąkę , na której pochowały się wielkanocne pisanki i kurczaczki. Zadaniem dziecka jest znaleźć je wszystkie, głośno policzyć, zakreślić odpowiednią liczbę, a następnie pokolorować obrazek.

 

02.04.2021  r. TEMAT: Easter Bunny – story.

 

Chyba wszyscy lubią Świnkę Peppę☺ Dziś w ramachspotkań z bajkami po angielsku zachęcam do obejrzenia : 

https://www.youtube.com/watch?v=IS_LQNCleio

 

Wszystkim życzę Wesołych Świąt!

HAPPY EASTER!!!!

Data dodania: 2021-10-15 15:18:29
Data edycji: 2021-10-15 15:19:49
Ilość wyświetleń: 207

"Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat"

Janusz Korczak

Partnerzy

Bądz z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej